U heeft nog geen artikelen in uw winkelwagen.

Verzamelaarsmarkt.nl review stars
8,9 / 10
426


Verzamelaarsmarkt is aangesloten bij:

Nederlandse Vereniging van Munthandelaren
Nederlandse Vereniging van Postzegelhandelaren
Nederlandse Vereniging van Papiergeldverzamelaars
In samenwerking met:



 PostzegelsmetKorting.nl



 Facebook VZM


Wij zijn aangesloten bij:
NVMH - Nederlandse vereniging van Munthandelaren
NVPH - Nederlandse vereniging van Postzegelhandelaren
IBNS - Nederlandse vereniging van Papiergeldverzamelaars
 

Nieuwsbrief
Direct geinformeerd worden over onze laatste aanbiedingen?

Meld u aan voor onze nieuws- brief:  
Zoeken
Contact


Veelgestelde vragen


 
Zekerheden Bestelling Betaling Verzending Informatie Privacy
 

Vraag: Moet ik verzendkosten betalen?

Voor de bezorging van uw bestelling maken wij gebruik van PostNL. PostNL staat (inter)nationaal bekend als een betrouwbare en correcte bezorger.
Pakketzendingen zijn middels een 'track and trace' code volgbaar via www.tracktrace.nl, en worden standaard voorzien van een handtekening voor ontvangst.

Mocht u de artikelen liever in een pakket verzonden willen hebben (terwijl het op brievenbuspost staat ingesteld), laat ons dit even weten bij de opmerkingen van uw bestelling.

Verzendkosten (in euro's)   Nederland    België    Europa   Wereld
Onderdeel       Brief Pakket    Brief  Pakket    Brief Pakket   Brief Pakket
Bestelling tot € 50,-                        
Swarovski, speelgoed, accessoires (pakket)     5,95     6,95     16,40     21,40
Munten, euro's, accessoires (brief)   2,50     2,95     4,95     10,50  
Postzegels, ansichten, biljetten (brief)   1,95      2,50     4,95     10,50  
                         
Bestelling van € 50,- t/m € 100,-                        
Verzending pakket     6,95     7,95     16,40     21,40
Verzending brief   3,50     3,95     9,95        
                         
Bestelling van € 100,- t/m € 250,-                        
Verzending pakket     6,95     7,95     16,40     21,40
Verzending brief   4,95     5,95              
                         
Bestelling boven € 250,-                        
Verzending pakket     6,95     8,95     16,40     21,40


Let op: Bij de afdeling accessoires wordt momenteel standaard een indicatie van de verzendkosten weergegeven, met een tarief gebaseerd op een pakketverzending. Mocht uw bestelling echter gewoon door de brievenbus passen, dan wordt dit bedrag door ons aangepast naar € 2,50 (NL) of € 2,95 (BE).
Wij verwachten dat deze (tijdelijke) regel binnenkort in ons systeem zal zijn verholpen.


Als u gebruik maakt van één van onze afhaalpunten door het land, worden er géén verzendkosten in rekening gebracht. Klik hier voor een overzicht van alle afhaalpunten. Afhaalbestellingen worden normaal gesproken wekelijks in de kantoren afgeleverd.
Wilt u de aflevering van uw bestelling wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vraag: Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Dit verschilt per product, maar u kunt ervan uit gaan dat al onze producten met uiterste zorg worden verpakt. Wij maken gebruik van verpakkingskarton (voor o.a. bankbiljetten, postzegels en ansichtkaarten) en kartonnen dozen (voor o.a. accessoires). Breekbare spullen worden in speciale bubbels verpakt.

Vraag: Hoe wordt mijn bestelling verzonden/ bezorgd?

Wij versturen onze post met PostNL. Over het algemeen worden de zendingen via de brievenbus bezorgd. Mocht de zending niet door de brievenbus passen, of een hoge waarde vertegenwoordigen, dan wordt deze aangetekend verstuurd. Hier komen voor u geen extra kosten bij.

Vraag: Moet ik hiervoor thuis blijven?

Aangetekende post wordt door een bezorger aan de deur afgeleverd. Mocht u niet thuis zijn, dan zal de bezorger een briefje bij u achterlaten dat het pakket is af te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt (postkantoor).

Vraag: Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Zodra wij een bestelling verzenden, ontvangt u een automatische email dat de artikelen onderweg zijn. Als u uw bestelling (binnen Nederland) niet binnen 2 a 3 werkdagen ná deze email hebt ontvangen, kan er een vertraging zijn opgelopen in het verzendproces. Verzendingen buiten Nederland kunnen 3-7 werkdagen onderweg zijn.
Na deze termijn kunt u contact opnemen met onze klantenservice; wij zullen de zending dan via de bezorgdienst voor u achterhalen.

Vraag: Wat moet ik doen als mijn bestelling incompleet of beschadigd is aangekomen?

Bij een onvolledige of beschadigde zending verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via het emailadres klantenservice@deruiterbv.nl of tijdens kantooruren via telefoonnummer 0186-572732.