Onze webwinkel maakt gebruik van cookies om een ​​betere gebruikerservaring te bieden en we raden u aan om het gebruik ervan te accepteren voor een optimale sitewerking.

Verzamelaarsmarkt.nl
Assortiment

Bestelling

Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling in huis heb?

Na ontvangst van uw betaling streven wij er naar om uw bestelling direct te verzenden. Bij een bestelling in de afdeling accessoires kan het soms wat langer duren i.v.m. de levertijd van onze leveranciers. U kunt de status van uw bestelling altijd bekijken in uw accountgegevens op de website.

Kan ik ook bij u langskomen om een bestelling op te halen/ te zien etc.?

Dit is mogelijk, u kunt in onze showroom een bestelling afhalen en ter plaatse betalen. U kunt bij ons contant of met de Pin betalen. Graag ontvangen wij een berichtje dat u langskomt, zodat we de artikelen kunnen klaarleggen. Uiteraard hoeft u bij het afhalen geen verzendkosten te betalen. Afhaallocaties U kunt een bestelling via de website ook afhalen in een afhaallocatie bij u in de buurt. In een afhaallocatie kunt u een bestelling alleen contant (!) na ontvangst van de artikelen betalen.

Koopt u ook verzamelingen postzegels, munten, bankbiljetten en/ of ansichtkaarten in?

Zeker, wij zijn geinteresseerd in allerlei verzamelingen en zeldzame stukken. U kunt ons een lijstje van de artikelen sturen (evt. voorzien van foto of scan). Dit kan naar inkoop@deruiterbv.nl of telefonisch via tel.nr. 0186-571366. Uiteraard kunt u ook vrijblijvend bij ons langskomen voor een kostenloze taxatie. Dit kan bij één van onze kantoren door het hele land.

Wat als de kwaliteit niet voldoet?

Wij zijn lid van de diverse vakorganisaties (NVMH, NVPH en IBNS). Wij sturen u de kwaliteit van het artikel zoals dit op onze website, en in het besteloverzicht staat vermeld. Mocht het voorkomen dat u niet tevreden bent, dan kunt u de artikelen naar ons terugsturen. Wij zullen u dan een vervangend artikel toesturen. Mocht het resultaat niet naar tevredenheid zijn, en de retourtermijn is nog niet verstreken, dan storten wij het geld terug op uw bankrekening.

Wat moet ik doen als de factuur niet klopt?

Als de factuur niet klopt (aantallen, bedragen, ed) dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Dit kan via het e-mailadres klantenservice@deruiterbv.nl, of tijdens kantooruren via telefoonnummer 0186-572732.

We helpen u graag!

Bezoek ons

Kantoor Klaaswaal
Industrieweg 13
3286 BW Klaaswaal, Nederland

Route Locaties

© Verzamelaarsmarkt.nl, onderdeel van De Ruiter BV